Després de participar en la Copa del Rei d’Alcobendas, el Club Hoquei Lloret torna a la competició domèstica, encara amb deures per fer en aquests últims tres mesos de competició. Els comptes són clars, per mantenir la categoria d’OK Lliga, els lloretencs haurien de sumar al voltant de 10 punts. Aquesta jornada, jugaran a casa contra l’Alcoy, un rival directe en la classificació. Els de Manel Barceló són novens, amb 22 punts, mentre que els valencians són vuitens, amb 24. El partit serà aquest dissabte, a dos quarts de 9 del vespre, en el Pavelló Municipal d’Esports.
Seguim amb el Club de Futbol Lloret, que afronta un tram clau de la competició que servirà per saber si l’equip podrà lluitar per acabar en els llocs capdavanters de la Primera Catalana. Aquest diumenge, a un quart d’1 del migdia, els homes d’Edu Urdiales jugaran a domicili, davant de la Unió Esportiva Sants, un dels candidats a l’ascens de categoria. Per aquest enfrontament, el tècnic podria recuperar Bader, després d’un mes de lesió. La resta d’efectius estaran disponibles. Ara mateix, els lloretencs són sisens, amb 34 punts, mentre que els barcelonins són quarts, amb 37.
Més cites. El Club Unió Futbol Sala Lloret s’enfrontarà al líder de la categoria, l’Arrahona. Serà aquest dissabte, a les 4 de la tarda, en el Pavelló del Molí. Els homes de Jordi Castejón volen refer-se de la derrota de l’última jornada i aconseguir un triomf que els podria col•locar en zona d’ascens.
Per la seva part, el Lloret Esportiu Futbol Sala jugarà a casa contra el Baix Montseny, un equip que ocupa llocs de descens. Els de Conrado González es troben en un còmode cinquè lloc. El partit serà aquest diumenge, a dos quarts de 6 de la tarda, en el Pavelló del Molí.
D’altra banda, el sènior femení del Bàsquet Lloret té jornada doble. Avui mateix juguen a Palamós, a les nou de la nit, mentre que diumenge es desplacen a l’Escala a disputar, a les cinc de la tarda, la jornada 20 de la Tercera Catalana. Les jugadores de Berta Gibert i Pol Pont ocupen la vuitena plaça i volen oblidar la derrota del passat cap de setmana contra el Sarrià de Ter.
Acabem el repàs a l’agenda esportiva amb el partit del Club Volei Lloret, en la jornada 5 de la fase d’ascens. Les lloretenques, tot i tenir un partit menys, lideren la classificació. Aquest dissabte, a dos quarts de 8 de la tarda, rebran la visita del Sant Esteve. Serà en el Pavelló de l’Escola Pompeu Fabra.