El Club de Futbol Lloret vol allargar la seva bona dinàmica en aquest inici de competició a la Primera Catalana. L’equip d’Albert Batllosera es desplaçarà a Argentona, per jugar aquest dissabte a les 6 de la tarda. Els lloretencs, segons a la classificació, únicament han cedit dos punts dels 12 que s’han disputat.
Els rivals d’aquesta jornada, en canvi, només han estat capaços de sumar 1 empat i se situen en el penúltim lloc. Per aquesta cita, encara serà baixa el defensa central Roger Cunill, que està lesionat. El tècnic, Albert Batllosera, explica que encara estan adaptant-se al ritme de la competició però que aniran a Argentona amb la intenció de guanyar.
Seguim amb el Club Hoquei Lloret, que afrontarà la segona jornada de competició a l’OK Lliga. Els homes de Josep Codina es desplaçaran a la pista del Vic, aquest dissabte a les 8 del vespre. L’objectiu serà sumar els primers punts de la temporada, després de perdre en la jornada inaugural per 3-5 contra el Calafell. Els vigatans també van caure la setmana passada, a la pista de l’Igualada per un contundent 5-0. El president del Lloret, Josua Pérez, destaca la igualtat de la categoria i considera que el Vic és un rival directe per la permanència.
D’altra banda, aquest cap de setmana s’inicia la competició oficial pel Club Volei Lloret. Les lloretenques estrenen nova categoria, la Primera Divisió, i aquesta jornada jugaran contra el Blume. Serà aquest dissabte, a dos quarts d’una del migdia, al Pavelló del Molí. L’equip manté la base de jugadores de la passada temporada i només s’han fet dues incorporacions. A més, continua el mateix entrenador, Claudio Pappalardo.
Qui també inicia la lliga és el sènior femení del Bàsquet Lloret. La primera jornada enfrontarà a les lloretenques amb l’Athlètic Silenc, aquest dissabte a dos quarts de 9 del vespre. La novetat més destacada per a les lloretenques ha estat el canvi d’entrenador. Aquesta temporada, a la banqueta, hi haurà Marc Ciurana, que agafa el relleu de l’anterior tècnic, Pol Pont.
I acabem amb atletisme. José Luis Blanco participarà aquest dissabte a la Milla de Balaguer. El corredor de La Sansi ha participat en quatre ocasions en aquesta cita i sempre ha acabat pujant al podi, amb tres victòries i un segon lloc. A més, compta amb la millor marca de la prova: 4 minuts i 22 segons, l’any 2014.