Aquest dijous, comença una nova temporada del Cineclub Adler. En la primera sessió, es podrà gaudir de la pel·lícula “Polvo serán”, de Carlos Marqués-Marcet, un drama familiar amb temes musicals que deixarà tothom sorprès.
La història ens presenta una dona, la Clàudia, que ha estat diagnosticada amb una malaltia terminal. Està apunt d’emprendre un viatge a Suïssa per acabar amb la seva vida i el seu marit, en Flavio, decideix acompanyar-la.
El president del Cineclub Adler, Joan Moret, destaca que la pel·lícula provoca que els espectadors estiguin molt atents a com es van desenvolupant els esdeveniments.
“A partir d’una idea tan contundent i tan dramàtica, s’aconsegueix fer un drama familiar absorbent, no pots apartar la mirada de la pantalla”
Joan Moret
Amb la presència d’artistes com Angela Molina i Alfredo Castro, el film ha estat nominat a 14 Premis Gaudí de l’Acadèmia del Cinema Català.
Serà la primera sessió de la nova temporada del Cineclub Adler, que arriba amb una aposta clara pels musicals.
“La nova temporada arriba amb molta il·lusió, hi haurà una aposta molt determinada cap al musical”
Joan Moret
La primera sessió de la temporada és Polvo Serán, es podrà veure aquest dijous, a partir de les 20.30 h, al Teatre de Lloret.