El Club de Futbol Lloret arrenca la nova temporada demà mateix. Amb la vista posada a la primera jornada de la Primera Catalana el 6 de setembre, en què el Lloret jugarà a Barcelona contra l’Horta, l’equip dirigit per Edu Urdiales té programats diversos partits amistosos.
El cap de setmana del 15 i 16 d’agost disputarà el Torneig Selva Marítima a Blanes i un triangular a Malgrat on també hi haurà el Tordera, mentre que el primer partit a casa està programat el dia 20 contra el Guíxols.
El president del club, Eduard Coloma, reconeix que la il•lusió per obtenir grans resultats sempre hi és, però considera que cal ser realistes i tenir en compte que el Lloret és un dels equips més modestos de la categoria.
Eduard Coloma està molt satisfet que Edu Urdiales hagi volgut quedar-se com a mínim una temporada més com a entrenador del Lloret i, a més, aquest any controlarà també els cadets i juvenils.
El president del Lloret també ha explicat que la plantilla, en principi, ja està tancada, tot i que sempre deixen algunes fitxes buides per si al llarg de la pretemporada es decideix que cal fer un fitxatge d’última hora.
D’altra banda, Coloma ha valorat de manera molt positiva el campus que ha organitzat el club aquest mes de juliol, amb una setantena de nens. És la segona edició i espera poder-lo repetir any rere any.
