El Lloret Esportiu Futbol Sala, centrat en l’esport base

Aquesta temporada, en què no ha pogut formar equip sènior, compta amb una 70a d'infants repartits en cinc equips.

Jugadores del Lloret Esportiu Futbol Sala
Marc Gascons
El Lloret Esportiu Futbol Sala, centrat en l’esport base
00:00

Una 70a de nens i nenes, repartits en cinc equips, formen part aquesta temporada del Lloret Esportiu Futbol Sala. L’entitat, que no ha pogut formar aquest any un equip sènior, se centra en l’evolució de la base i en la integració dels infants en l’esport.

Actualment, te amb presència en les categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil. A més, compta amb un equip femení, en l’etapa aleví-infantil, amb nenes que acaben de començar a jugar, segons un dels delegats del club, Marc Gascons.

Des del Lloret Esportiu Futbol Sala volen donar cabuda a tots els nens i nenes de la vila que els hi agradi el futbol sala. Gascons destaca que “volem integrar els joves en l’esport, en el Lloret Esportiu hi ha molt bon ambient”.

Tot i que aquesta temporada no han pogut formar l’equip sènior, no es tanquen la portar a poder recuperar-lo en un futur.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.