El Patge Reial visita Lloret de Mar aquesta tarda per recollir les cartes dels infants. Mentre Ses Majestats ultimen els preparatius per a la cavalcada d’aquest divendres, el seu carter i ambaixador serà a la plaça del Carme, de cinc a set.
El tècnic de festes, Xavier Rodríguez, convida a tothom a acostar-se a veure’l i fer-li entrega dels desitjos per aquest dissabte.
“Animem a tots els infants que s’apropin a entregar la carta i a expressar els seus desitjos al Patge Reial”
Xavier Rodríguez
Cal remarcar el canvi d’ubicació del patge, que aquesta vegada serà a la plaça del Carme.
“És important reiterar el canvi d’ubicació, que és una decisió de la regidora de Cultura i Festes en la línia de dinamitzar la plaça del Carme per a finalitats culturals”
Xavier Rodríguez
El Patge recollirà les cartes avui, entre les cinc i les set de la tarda.
Recordem que la cavalcada serà aquest divendres, vigília del Dia de Reis, a partir de dos quarts de sis de la tarda, des del Museu del Mar. Com a novetat, després de la desfilada, Ses Majestats recolliran les cartes a la plaça Pere Torrent.