28.1 C
Blanes

El porter lloretenc Gianni Cassaro jugarà al Club de Futbol Talavera, a Segona B

El porter lloretenc ha jugat les dues últimes temporades amb el Peralada, filial del Girona Futbol Club.

Gianni Cassaro, aquesta temporada
Gianni Cassaro, aquesta temporada
Gianni Cassaro

Gianni Cassaro jugarà la pròxima temporada al Club de Futbol Talavera, del Grup 1 de la Segona Divisió B. El porter lloretenc, que fins ara militava a les files del Peralada, el filial del Girona Futbol Club, iniciarà la seva primera etapa fora de Catalunya. Cassaro reconeix que per ell ha estat una sorpresa trobar equip tan ràpid i es mostra il·lusionat amb aquesta nova etapa.

El nou equip del lloretenc, a Talavera de la Reina, a Castella La Manxa, ha finalitzat aquesta temporada en el setè lloc. A més, ha aconseguit classificar-se per a la pròxima edició de la Copa del Rei, una gesta que volen repetir la temporada vinent.

Gianni arriba al Talavera després d’un any complicat al Peralada, el filial del Girona. Va iniciar la temporada com a titular, però pràcticament no va disputar minuts en la segona volta, després de l’arribada de Marc Vito, que comptava amb projecció i interès per part del Girona Futbol Club.

Gianni Cassaro, de 26 anys, ha estat el porter de diferents equips al llarg de la seva carrera esportiva. A banda de passar pel Club de Futbol Lloret, equip amb el qual va debutar en categoria amateur, ha format part d’equips com l’Espanyol, en futbol base, o l’Europa.

A més, cal destacar que la temporada anterior va ser el tercer porter del Girona. Va tenir presència en els entrenaments del primer equip, a les ordres de Pablo Machín, i fins i tot en alguna convocatòria.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.