El Club Hoquei Lloret jugarà el primer partit de lliga a la pista del SHUM de Maçanet. L’entitat lloretenca ja coneix el calendari de l’OK Lliga Plata, en què en aquesta temporada passa de la divisió Nord a la Sud i, per començar, hi haurà aquest atractiu derbi selvatà a Maçanet de La Selva.
La competició començarà el 21 d’octubre i acabarà el 4 de maig, amb un partit a la pista del Barça Atlètic. El grup estarà format per dotze equips: deu catalans i dos madrilenys. Aquests desplaçaments fora de Catalunya seran en la segona volta, a les pistes de l’Alcorcón i l’Alcobendas, tal com ha explicat l’entrenador de l’equip, Xevi Cabanas, que espera que sigui una categoria “molt exigent”.
Per tal de preparar la competició, el Club Hoquei Lloret disputarà en pretemporada la Lliga Catalana. El seu grup el formaran l’Arenys de Munt, el Vic i l’Alpicat, “amb amistosos de qualitat que seran més seriosos”.
La 2023-2024 serà la tercera temporada consecutiva del Club Hoquei Lloret en l’OK Lliga Plata, després de l’últim descens de la màxima categoria.