El programa Amfitrió és una de les propostes del PSC dins de l’àmbit de la Promoció Econòmica. La idea és que els veïns de Lloret facin d’amfitrions dels visitants, posant en valor la diversitat de Lloret i els barris com a atractiu turístic.
A més, segons l’alcaldable, Antonio Lorente, també planteja la possibilitat de promocionar els incentius per a les empreses que apostin per la inversió, l’ocupació i la qualitat durant tot l’any i no només per als dos mesos forts de l’estiu.
És una de les propostes que el candidat socialista ha presentat aquest dimarts al vespre als comerciants del centre de Lloret, on ha estat repartint el seu programa electoral i intercanviant impressions amb els botiguers. El PSC també proposa crear un Laboratori de Productes Turístics, que creï productes contínuament per a la seva comercialització, que marqui rutes gastronòmiques i que posi en valor diferents atractius turístics i complementaris al ‘sol i platja’. I un gabinet de premsa per donar a conèixer totes les accions que es realitzen.
Una altra de les seves apostes és el turisme esportiu de professionals.
El PSC també ha fet campanya aquest dimarts al matí al mercat setmanal.