El pròxim 4 de desembre és el dia en què s’obriran les inscripcions per participar en l’onzena edició del Rally de Lloret. La cita, que arribarà amb diverses novetats, se celebrarà els dies 16 i 17 de febrer del 2024.
La intenció de l’organització és tornar a moure’s en les mateixes xifres de participació. L’any passat, recordem, va ser de 145, amb molta participació internacional. De nou, en aquesta edició, també s’espera reunir pilots d’altres països, especialment de França, Bèlgica, Països Baixos i Regne Unit.
El director esportiu del Rally, Guillem Pérez, de l’empresa V-Line, espera que la competició tingui, un any més, una bona llista de participants.
“El 4 de desembre obrirem el plaç d’inscripcions i esperem tenir una bona llista d’inscrits com en els darrers anys”
Guillem Pérez
El Rally es disputarà en les tres categories habituals: Velocitat, Regularitat i Legeden. Guillem Pérez considera que cada any cal pujar el nivell perquè les expectatives sempre són molt altes. En aquest sentit, afronten l’onzena edició amb molta il·lusió.
“S’afronta amb molta il·lusió, ens anem obligant a mantenir el llistó alt per fer una gran prova”
Guillem Pérez
Pel que fa al recorregut, serà un rally força similar al de l’any passat, però amb trams invertits. Això vol dir que els que es van fer el dissbate, en aquesta ocasió es faran el divendres, i al revès.
La principal novetat és que hi haurà un tram nou: serà el de Coll de Revell, que substituirà el d’Osor.