Aquest dimecres ha començat el torneig internacional de waterpolo Be Water My Friend, en categoria sub17, a Lloret de Mar. La cita, que se celebra fins al divendres a la Piscina municipal, reuneix prop de 500 persones, entre esportistes i acompanyants, que estan allotjats a la vila.
Pel que fa als equips, hi ha 20 masculins i 8 femenins, que compten, en total, amb 370 jugadors i jugadores. Provenen de diferents punts de l’Estat espanyol i també de diversos països d’Europa. A més, en aquesta edició hi competeix un club japonès.

El director de la Piscina, Ricard Salinas, assenyala que “els equips venen d’arreu de l’Estat espanyol i d’Europa i també hi ha un equip d’Àsia, del Japó”. El torneig Be Water My Friend de waterpolo va començar ahir i acaba demà.
De cara a la setmana que ve, la Piscina acollirà una altre torneig de waterpolo, serà la segona edició del HaBaWaBa, en categoria infantil sub14.