El Barça d’hoquei patins, amb els germans lloretencs Carles i Marc Grau, s’ha proclamat campió de l’OK Lliga per 35a vegada en la seva història. Ho va fer després d’imposar-se al Liceo per un marcador de 5-9, en el tercer partit de la final dels playoff, disputat a La Coruña.
Els barcelonins van dominar quasi sempre en el marcador, tot i començar perdent amb un gol molt matiner del Liceo. Ho van fer amb Ignacio Alabart i Sergi Aragonès com a protagonistes, els dos amb un triplet de gols. També hi va haver lloc pel gol de Marc Grau, que va ser l’autor del momentani 2-5, en el minut 17 de la primera part.
D’aquesta manera, el conjunt blaugrana ha aconseguit el seu tercer títol de lliga consecutiu i el novè dels últims deu anys. És el trofeu número 139 que suma el Barça al seu palmarès de la secció d’hoquei patins, una de les més guardonades de l’entitat.