Una iniciativa que pretén, d’una banda, dinamitzar el comerç local a través d’un conjunt de productes i serveis adaptats a les seves necessitats. I d’altra banda, fidelitzar la clientela en els comerços de la vila.
La iniciativa es va presentar divendres passat i sorgeix arran d’un conveni signat entre l’ajuntament i La Caixa. Xavier Ponsetí, Director de l'Àrea de negoci de La Caixa, explica l’objectiu de la iniciativa.
Tot i que la targeta ja funciona en 14 municipis de la demarcació de Girona, aquest és el primer cop que La caixa signa un conveni amb un organisme públic. Això permetrà utilitzar la targeta per oferir diversos serveis als ciutadans, tant públics com privats, segons destacava l’alcalde, Xavier Crespo.
Per la seva banda, el president de l’associació de comerciants, Francesc Alsina, diu que aquesta targeta permetrà diferenciar Lloret d’altres municipis. Tothom qui ho vulgui pot sol·licitar la targeta des d’avui mateix, dirigint-se a qualsevol de les 6 oficines que La Caixa té a Lloret de Mar. Això sí, fonts de l’entitat diuen que es trigarà un parell o tres de setmanes a tenir-la des del moment de la petició.
Per fer-ho no cal tenir un compte obert amb La Caixa, sinó que la poden demanar clients d’altres entitats bancàries. A més, aquesta targeta també té beneficis solidaris que reverteixen a ONG's o iniciatives locals.