Lloret de Mar acull aquest dissabte el Campionat de Catalunya absolut de sambo, organitzat de manera conjunta per la Federació Catalana de Lluita i per l’entitat local del Club Esportiu Nova Unió.
La jornada servirà per decidir qui són els millors lluitadors del territori en les modalitats de lluita sambo i combat sambo i que representaran Catalunya en el Campionat d’Espanya que es farà a Gijón el pròxim mes de març. Entre els favorits per endur-se el títol de campió de Catalunya hi ha diversos representants del Club Esportiu Nova Unió. Ho ha explicat el president de l’entitat, Marc Dailos.
“Pel Campionat de Catalunya tenim un equip bastant potent, amb set o vuit lluitadors amb possibilitats de ser campions”
Marc Dailos
A banda del Campionat de Catalunya, al llarg del matí d’aquest dissabte, també se celebrarà una Fase comarcal de sambo, per a les categories de base, des de prebenjamí fins a juvenil. Entre els dos campionats, hi participaran una seixantena de lluitadors de totes les edats, una xifra més elevada que en l’edició de l’any passat.
“Tenim entre 55 i 60 inscripcions, estem molt contents perquè cada any anem millorant”
Marc Dailos
El Campionat de Catalunya i la Fase comarcal de sambo se celebraran aquest dissabte al matí, de 9h a 13h, al Pavelló Pompeu Fabra.