Aquest dijous s’ha tancat el procés participatiu amb què s’han triat els eslògans per a la celebració de la Pride Costa Brava del proper mes de maig a Lloret de Mar.
Les frases, que formaran part d’una campanya de conscienciació, s’han triat entre l’associació Plurals -creada el 2022 per defensar els drets del col·lectiu LGTBIQ+ a Lloret- i els usuaris de les Tardes Rainbow, a més de l’il·lustradora i dissenyadora gràfica Lara Lars, Brava Comunicació i la regidoria d’Igualtat.

Xavi Orri, de Plurals, explica que el resultat d’aquest procés, iniciat dos mesos enrere, són “diferents creacions, amb eslògans debatuts i acordats, que s’adaptaran a les banderoles que crearà Lara Lars, especialitzada en la tècnica del collage”.
Aquest projecte té com a objectiu clar “apropar el disseny al protagonista, el col·lectiu LGTBIQ+, i donar-li veu”. La sessió de treball d’aquest dijous a l’hotel l’Azure. A més de triar les frases, la jornada s’ha complementat amb un taller de creació a càrrec de Lara Lars sobre la tècnica del collage.