21.9 C
Blanes

Entre 800 i 1.000 persones caminaran fins a Sant Pere del Bosc, amb el Xino-Xano

Un membre de la penya, Carles Carbonell, assenyala que el camí per on es passaran pot ser que desaparegui si el projecte de prolongació de l’autopista tira endavant.

Sardanes amb la penya, en la caminada del 2013
Sardanes amb la penya, en la caminada del 2013
Carles Carbonell

Entre 800 i un miler de persones es preveu que pugin aquest diumenge a Sant Pere del Bosc amb motiu de la marxa que organitza el Xino-Xano. Cada any, l’entitat organitza aquesta caminada entorn a la Festa Major de Sant Romà, però aquesta vegada l’ha avançat una setmana per no coincidir amb la Fira Medieval.

Els participants que pugin a peu estan convocats a les nou del matí a la plaça de la Vila i no cal fer cap inscripció prèvia. El camí per on es passarà serà l’habitual dels últims anys; un tram que un membre del Xino-Xano, Carles Carbonell, assenyala que pot ser que desaparegui si el projecte de prolongació de l’autopista finalment tira endavant.

Un cop a l’ermita, hi haurà botifarrada popular i, tot seguit, sardanes amb la cobla Flama de Farners i actuació de la Coral Unió Lloretenca.

Per col•laborar amb l’entitat, tothom que vulgui esmorzar haurà de comprar un tiquet de 5 euros, que a més portarà un número per una rifa de productes elaborats pel Xino-Xano.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.