21.9 C
Blanes

Entrenament, aquest dissabte, per preparar la Swimrun i l’Xtrem Swim del juny

Les proves es disputaran el 2 i 3 de juny, respectivament. L'entrenament és aquest dissabte (8.30 hores) a la platja de Fenals.

Swimrun a Lloret
Swimrun a Lloret
Joan Bernat

Aquest dissabte es fa un entrenament obert a tothom per preparar les dues proves de natació en aigües obertes que es faran a Lloret el primer cap de setmana de juny. D’una banda, hi ha la segona swimrun. El regidor d’Esports, Joan Bernat, ha explicat que es tracta d’una disciplina que cada cop té més adeptes i que va barrejant la cursa a peu amb la natació, sense fer canvi de vestuari. La swimrun de Lloret es disputarà dissabte 2 de juny i hi haurà dos nivells: un de 12 quilòmetres i un altre de 7.

L’altra prova de natació en aigües obertes que es farà el primer cap de setmana de juny, en aquest cas diumenge 3, serà l’Xtrem Swim, que també comptarà amb dos nivells: 3 i 6 quilòmetres. Totes dues acabaran a Santa Cristina.

Tots els interessats en alguna de les dues proves, poden assistir aquest dissabte a les sessions preparatòries que es faran des de la platja de Fenals. Hi haurà especialistes que donaran tots els consells necessaris per nedar al mar i després es faran diferents grups per a cada prova i nivell. La convocatòria és aquest dissabte a dos quarts de nou del matí i abans de llençar-se al mar es farà una petita xerrada.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.