Àngel Mullera i Jonathan Romeo faran dos entrenaments oberts a tothom per preparar la Cursa de Nadal, que se celebrarà diumenge 24 de desembre. El primer es farà avui mateix, a partir de les vuit del vespre. L’atleta Àngel Mullera ha explicat que consistirà en donar certes nocions per preprar una cursa i controlar el ritme que es vol portar.
El segon entrenament es farà divendres de la setmana que ve i consistirà en fer tota la cursa, tot i que a un ritme més baix del que es vulgui portar el dia de la prova, per fer un reconeixement del recorregut. Són 5 quilòmetres que passen pel Rieral, l’avinguda Just Marlès i el passeig, amb sortida i arribada a les pistes d’atletisme. Àngel Mullera assegura que la prova és apta per a tothom.
https://twitter.com/Lloret_de_Mar/status/941634219574464512
Recordem que la cursa popular es disputarà el 24 de desembre i les inscripcions estan obertes a través de la pàgina web de l’Ajuntament o de l’aplicació Lloret Smart, o bé de manera presencial al Puntet, el departament d’Esports o a les oficines de turisme.
Prèviament a la cursa dels adults es disputaran les curses infantils per a nens nascuts com a molt tard el 2013.
Avui hem presentat amb regidors i atletes la samarreta que gaudirem a Lloret de Mar els participants de la cursa de Nadal de 5km del proper 24/12/17 us hi esperem! #mylloret #LloretdeMar #Lloret #5km #CursadeNadal pic.twitter.com/VMnjsX7aQ0
— Jose Luis Blanco (@joseluisblancoq) December 15, 2017