ERC reclama la creació d’una reserva marina davant de la costa lloretenca

Es tracta del canyó submarí que hi ha 2 milles endins, on hi viuen tot tipus de dofins, balenes, tortugues i altres espècies.

Representants d'ERC

Pere Planas
ERC reclama la creació d’una reserva marina davant de la costa lloretenca

00:00



ERC s’ha fet avui a la mar per reclamar la creació d’una reserva marina a davant de la costa de Lloret de Mar. Es tracta del canyó submarí que hi ha 2 milles endins, on hi viuen tot tipus de dofins, balenes, tortugues i altres espècies. Pere Planas, membre de la candidatura, ha assenyalat que cal un acord entre les administracions.

La voluntat és protegir aquesta reserva, molt rica de fauna i flora marina, on s’hi fan albiraments de cetacis. Tot compaginant aquesta preservació amb la pesca professional i el turisme sostenible, seguint el model que s’aplica a les Illes Balears.

Jordi Hernández serà el candidat del PPC a l’alcaldia de Lloret

L’excap de Ciutadans, advocat i amb experiència municipal, vol recuperar la representació del partit al consistori.

ERC organitza la tradicional ofrena floral en homenatge a les persones que han donat la vida per Catalunya

L'acte es farà aquest divendres, 11 de setembre, coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya.

La gestió de la futura residència de gent gran divideix els grups municipals

L'oposició es mostra crítica en el fet que s'hagi trigat tant temps a escollir l'empresa que gestionarà el servei.

La Terremoto de Alcorcón: «Hem d’estar més units i onejar banderes amb més força que mai»

La Terremoto de Alcorcón, icona indiscutible de l’escena queer estatal, és la cap de cartell de la Pride Costa Brava d'aquest dissabte.