23.3 C
Blanes

Es recapten 1.000 euros en el triangular solidari entre el Poble Gitano, la Guàrdia Civil i Carmona e Hijos

La recaptació es destinarà a la Creu Roja, per a la seva campanya de Nadal "Cap nen sense joguina".

L'alcalde, Adrià Lamelas, amb membres de l'organització del triangular
L'alcalde, Adrià Lamelas, amb membres de l'organització del triangular
Jose Luis Medina

El triangular solidari de futbol entre el Poble Gitano, la Guàrdial Civil i Carmona e Hijos ha recaptat 1.000 euros, que es destinaran a la Creu Roja, per a la seva campanya “Cap nen sense joguina”.

L’esdeveniment, que per primera vegada va tenir format triangular, es va celebrar el passat 29 de desembre, al camp de futbol del Molí. El resultat era la part menys important i el principal objectiu era gaudir d’un matí d’agermanament i solidaritat. Un dels organitzadors, Jose Luis Medina, agraeix la col·laboració de moltes persones i empreses de Lloret.

“Sense totes les persones col·laboradores no es podria haver fet, era el segon any i l’objectiu és que cap nen es quedi sense joguina”

Jose Luis Medina

Pel que fa als resultats del triangular, tot i que no era un aspecte important de la jornada, el guanyador va ser Carmona e Hijos, amb un empat entre el Poble Gitano i la Guàrdia Civil.

“Va guanyar Carmona e Hijos, però el resultat era el menys important”

Jose Luis Medina

Com diem, la recaptació de 1.000 euros es destinarà a la campanya “Cap nen sense joguina”. La du a terme cada any la Creu Roja en les Festes de Nadal, perquè els infants i famílies sense recursos puguin gaudir també de la celebració.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.