23.3 C
Blanes

Les escoles faran tres rues pels carrers de Lloret el divendres de Carnaval

L'Ajuntament ja ha donat a conèixer les bases per participar en els diferents concursos que s'organitzen amb motiu del Carnaval.

Carnaval 2017
Carnaval 2017
Albert Robert

Les escoles faran una rua de Carnaval divendres 9 de febrer. És la principal novetat del Carnaval d’aquest any a Lloret de Mar, que es presenta amb unes expectatives molt bones, segons el regidor de Festes, Albert Robert.

L’edil ha explicat que la intenció inicial era que tots els col·legis fessin una sola rua de grans dimensions, però finalment s’ha optat per agrupar els centres per zones, de manera que els alumnes més petits no pateixin per desplaçar-se.

De cara al cap de setmana de Carnaval, el que genera més expectació és, com sempre, la gran rua de carrosses i comparses. L’Ajuntament ja ha donat a conèixer les bases per participar-hi. La desfilada es farà dissabte 10 a la tarda i diumenge 11 al migdia i els premis en metàl·lic són un fort atractiu per als participants, ja que n’hi ha per a les tres millors carrosses i per a les tres millors comparses, a banda de les millors de Lloret i el premi a la Gresca. El més quantiós és de 2.850 euros per a la carrossa que es classifiqui en primer lloc.

Hi poden participar totes les entitats i particulars que vulguin. Hi ha temps d’inscriure’s fins al pròxim 31 de gener, a través del Puntet, de manera gratuïta. Un dia després, es farà el sorteig per conèixer l’ordre de participació a la rua. El regidor assegura que s’hi esperen entre 25 i 30 colles, que està convençut que oferiran molta qualitat.

Com és habitual, també hi haurà el concurs de disfresses al carrer, en el qual es podrà participar de manera individual o en petits grups. Es farà dissabte 10 de febrer al matí, amb premis en metàl·lic i en forma d’entrades per a Port Aventura per als participants infantils de menys de 12 anys. I l’altre concurs que no faltarà és el de disfresses al lloc de treball, on permet la participació de qualsevol establiment de la vila, així com de les dependències municipals. Aquest es farà divendres 9 en horari comercial.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.