Emma Vilarasau i Marta Marco són les protagonistes de l’obra ‘Un matrimoni de Boston’, que arriba aquest divendres al Teatre de Lloret de Mar amb totes les entrades venudes.
Un matrimoni de Boston és un eufemisme amb el qual es designava, als Estats Units del segle XIX, una parella de dones que vivien juntes, sense cap suport masculí. L’any 1989, el dramaturg David Mamet va escriure una de les seves peces més famoses tot prenent aquest punt de partida. Una comèdia que estudia amb intel·ligència els problemes de poder, classe, amor i obsessió.
Dirigides de nou per Josep Maria Mestres, Vilarasau i Marco reprenen ‘Un matrimoni de Boston’ dinou anys després de la seva estrena. L’obra va ser, en el seu moment, transgressora i no ha perdut vigència.
“En l’obra es planteja una relació oberta, de poliamor, sense gelosia ni possessió”
Marta Marco
Amb diàlegs propers a l’estil d’Òscar Wilde, Mamet fila una teranyina d’ironia i ens introdueix en les aventures i desventures dels seus personatges, encoberta pel vel de les aparences de la societat victoriana.
“És un text irònic, amb humor negre potent, amb uns diàlegs afilats i molt inspirats”
Marta Marco
‘Un matrimoni de Boston’ està de gira i arriba aquest divendres, 14 de març, a les 20.00 h, al Teatre de Lloret de Mar. Com hem dit, amb totes les entrades venudes i amb les actrius Emma Vilarasau, Marta Marco i Emma Arquilluè en estat de gràcia.