Facundo Leal és el nou entrenador del Club Volei Lloret. Es va confirmar setmanes enrere i, d’aquesta manera, afrontarà la seva primera experiència a l’entitat lloretenca, agafant el relleu de l’anterior tècnic, Agustín Correa.
El nou tècnic ha explicat que vol treballar “d’una manera ordenada i molt més professionals”. En aquest sentit, explica que l’objectiu principal amb el qual encara aquest repte és “aportar la meva experiència i ajudar en tot el procés a l’entitat”.
El nou entrenador compta amb una àmplia experiència internacional. Ha treballat durant molts anys a alt nivell a l’Argentina, el seu país natal. A més, també ha format part de l’staff tècnic d’equips de les màximes categories a Itàlia i França. A l’estat espanyol, també ha dirigit clubs de València i Barcelona.
Leal, a banda d’entrenar al conjunt sènior, també està al capdavant de les cadets i les juvenils. Aquest cap de setmana, havien de disputar els primers amistosos de pretemporada, però a causa d’una PCR en l’equip rival, el Bordils, s’ha decidit no jugar.