L’equip Infantil del Club Natació Lloret ha assolit, per primera vegada en la seva història, la classificació per la Copa Catalana en el nivell A, entre els 10 millors clubs de Catalunya. Ha estat gràcies als bons resultats obtinguts en la Lliga Catalana.
La cinquena i última jornada de la competició va donar la classificació per la Copa Catalana amb una meritòria setena posició. L’entrenador, Joan Parra, valora de manera molt positiva l’aportació de tots els nedadors, en un equip que destaca pel col·lectiu i no per les individualitats.
“En aquesta cinquena jornada hem assolit una meritòria setena posició, tenim un equip molt complet”
Joan Parra
En la Copa Catalana, coincidiran amb els clubs més potents de Catalunya, com el Barcelona, el Sabadell, el Sant Andreu o el Mataró, entre altres. Entre els objectius hi haurà fer un bon paper i assolir marques mínimes pels campionats de Catalunya i d’Espanya.
“La competició tindrà un nivell molt fort, sigui quin sigui el resultat, serà el millor de la història del club”
Joan Parra
La Copa Catalana es disputarà el pròxim 1 de juny a les instal·lacions del Club Natació Terrassa.