Gianni Cassaro és nou jugador del Real Múrcia, de la categoria Primera Federació. El porter lloretenc, de 31 anys, ha arribat a un acord amb el conjunt murcià, després de desvincular-se del Villarreal “B”, on havia jugat les últimes dues temporades.
El Real Múrcia ha fet oficial el seu fitxatge aquest dijous a la tarda, a través de les seves xarxes socials. L’entitat ha destacat el seu bon posicionament sota pals, l’esperit competitiu, la intel·ligència i els bons reflexos. A més, valoren molt positivament el seu joc de peus i el seu potencial físic.
S’obre, per tant, una nova etapa per Gianni Cassaro en la seva llarga carrera esportiva, que l’ha fet passar per diverses entitats. Abans de jugar en el Villarreal “B”, havia lluït els colors del Peralada, l’Olot, el Talavera, l’UCAM Múrcia i el Yeclano.

Gianni Cassaro va passar diversos anys en el Club de Futbol Lloret. Va ser porter del Juvenil “A”, en la categoria Preferent, i també va defensar la porteria del Primer Equip, amb els tècnics Edu Urdiales i José Ángel Valero.