‘Amnèsia’ és l’obra de teatre que arriba aquest divendres al Teatre de Lloret de Mar, amb la gran Mercè Arànega al capdavant d’un repartiment de primer ordre. L’espectacle, del dramaturg argentí Nelson Valente, posa en escena les dificultats d’entendre’s entre els diferents membres d’una família quan la matriarca ja no pot viure sola.
Un dels actors, Joan Negrié -que interpreta un dels fills- explica que “la mare sempre ha estat el puntal, ha estat dura i amb mà ferma, però ara se li aguditza la demència i als fills se’ls hi fa una muntanya”.
Amb un humor irònic que dibuixa un somriure amarg, l’obra planteja un tema delicat però inevitable: i ara, qui cuida la mare? Una situació amb què el públic s’hi identifica totalment.
“A cada lloc on anem sempre hi ha algú que ens comenta que això li toca de prop”
Joan Negrié
La Mercè Arànega està acompanyada a l’escenari de l’Anna Moliner, Míriam Iscla, Joan Negrié, Victòria Pagès, Biel Rossell. ‘Amnèsia’, de Teatre Comèdia, coproduïda pel Teatre Nacional de Catalunya i la sala Trono de Tarragona, es representa aquest divendres, 7 de febrer (20h), al Teatre de Lloret de Mar.