Inaugurada la Costa Brava – Lloret Cup d’handbol, que ja ha donat el tret d’inici als partits, en què competeixen un total de 150 equips. Ahir al vespre es va fer l’acte d’inauguració, que com sempre va generar molta expectació. Els partits han començat avui i es disputaran fins dijous.
És un rècord de participació, amb uns 2.500 esportistes i 800 acompanyats, que s’han donat cita a Lloret de Mar en aquesta 14a edició. Com sempre, el torneig és internacional, amb la presència d’equips de països diversos, com Geòrgia o Alemanya, entre altres, a banda de clubs catalans que també tenen molt bon nivell, tal com ha assenyalat la presidenta del Lloret i organitzadora de la Lloret Cup, Clàudia Peña.
“Aquest any estem molt orgullosos que hi participa el Barça en diferents categories, a banda del gran nivell que tenim a Girona amb el Sarrià, el Bordils i el GEiEG”
Clàudia Peña

La clau de l’èxit, segons Clàudia Peña, són els avantatges que aporta una destinació com Lloret de Mar i el fet que l’handbol és un esport molt atractiu que fomenta una competició sana.
“Lloret és un lloc ideal per practicar esport i, a més, l’handbol és un esport que té un punt àlgid de ‘fair play’ que atrau molt”
Clàudia Peña
Com a novetat, aquest any la Lloret Cup ha inclòs la Ciutat Esportiva de Blanes per disputar-hi alguns partits.