Joan Dausà actua aquest divendres a Lloret. Ho farà a Santa Cristina, en el primer concert del cicle que organitza, un estiu més, l’Obreria.
L’Obrer Major, Arseni Frigola, ha explicat que aquest any s’ha fet molta més promoció de les actuacions a través de les xarxes socials i, a més, s’ha buscat un cartell que contemplés diferents estils de música per arribar a un públic ampli. En el cas de Joan Dausà, l’oferta s’adreça sobretot als espectadors joves.
Entre les propostes també hi trobem Maria del Mar Bonet. Arseni Frigola considera que el paratge de Santa Cristina és ideal per a la seva música.
Irene Ferrer i Antoni Mas també actuaran a Santa Cristina, amb cançons elaborades expressament per a l’ocasió. I l’Obrer Major ha remarcat que també han volgut donar un espai a la música lloretenca. En aquest sentit, comptaran amb l’actuació de Mònica Orpí, que porta el nom artístic de Mon Roth.
Els concerts es faran cada divendres i començaran a dos quarts d’onze de la nit. El preu és de 15 euros. Les entrades es poden comprar al Museu del Mar, al bar El Romaní, al web del cicle o bé a taquilla abans de l’actuació. Cal afegir que hi haurà servei de bar i aparcament gratuït.
Relacionat amb els concerts de Santa Cristina, Arseni Frigola ha explicat que al concurs de fotografia d’Instagram, en què s’havien de penjar imatges de la Festa Major amb l’etiqueta #musicaasantacristina, s’han presentat 40 fotografies. En els propers dies es farà el sorteig entre tots els participants, que guanyaran entrades per als concerts de l’agost.