27.2 C
Blanes

Joel Arredondo aconsegueix marques, rècords i 5a posició absoluta al Circuit Català de Natació

Maria Gallart, del mateix club, va fer una actuació destacada en aquesta competició disputada el cap de setmana a Manresa.

Joel Arredondo i la resta de participants del Club Natació Lloret a Manresa.
Joel Arredondo i la resta de participants del Club Natació Lloret a Manresa.

Joel Arredondo (Club Natació Lloret) ha estat el cinquè classificat de la primera etapa del Circuit Català Absolut de Natació, celebrat aquest passat cap de setmana a Manresa. La cita, que ha reunit 400 esportistes, ha comptat amb la presència dels millors nedadors catalans i un equip francès.

Joel Arredondo va aconseguir tres marques personals en les proves dels 50, 100 i 200 metres esquena, amb rècords del club de 16 anys i de Girosona. La millor marca va ser la dels 50 metres esquena, amb un 26,72 que li va donar la cinquena posició absoluta.

També va ser molt destacada l’actuació de Maria Gallart. Es va quedar a només una posició d’entrar en la final absoluta. A més, en la prova dels 50 metres braça va aconseguir un nou rècord de 15 anys del club.

D’altra banda, el Club Natació Lloret va presentar tres participants més: Teresa Romero, Erick Mariscal i Dario Díaz. Tots tres van aconseguir marques mínimes per participar en els Campionats de Catalunya.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.