Segona i tercera posició per Joel Arredondo, del Club Natació Lloret, en el Trofeu Federació de categoria Júnior, disputat aquest cap de setmana a la Piscina de Lloret. La cita va comptar amb gairebé 300 participants de 17 clubs d’arreu de Catalunya.
Dels representants de l’entitat lloretenca, els resultats més destacats els va obtenir Joel Arredondo, que va obtenir la segona posició en els 100 metres papallona i la tercera en els 50 metres papallona. En totes les proves, a més, establint nous rècords absoluts del club.
“Joel Arredondo està en un estat de forma excepcional, de les proves en què va participar va obtenir set rècords del club”
Joan Parra (entrenador)
Per part del Club Natació Lloret, també va participar Maria Gallart, quarta en els 200 metres braça; Teresa Romero, vuitena en els 100 metres esquena; Arnau Bartrés, novè en els 200 metres papallona; i Ana Jiménez, novena en els 50 metres esquena.
L’esdeveniment va comptar amb la presència dels millors clubs de Catalunya, com Sant Andreu, Sabadell, Mataró, Granollers, Barcelona o l’Atlètic Barceloneta.