El Club Natació Lloret ha obtingut quatre medalles en el Campionat de Catalunya, disputat aquest cap de setmana a Barcelona.
Qui va obtenir més metalls va ser Joel Arredondo. Va aconseguir una medalla de plata en els 50 metres esquena i dos bronzes, en els 200 i 100 metres esquena. A més, Dimana Sevdalinova també va tornar amb una medalla de plata, en la prova dels 100 metres esquena.
L’entrenador, Joan Parra, valora aquests resultats de manera molt positiva i assenyala que també es van fer diverses quartes posicions que haurien pogut ser medalla.
“Després de tot l’esforç que han fet, és una recompensa important”
Joan Parra
A banda de les medalles, l’entitat va poder arribar a 18 finals i es van assolir 15 rècords del club. Cal destacar també les tres marques mínimes que es van assolir per mitjà de Joel Arredondo, Maria Gallart i Dimana Sevdalinova. Amb tots els resultats, el Club Natació Lloret ha acabat en la catorzena posició del rànquing de clubs de Catalunya.