Conèixer les oportunitats, les amenaces i les limitacions de la Intel·ligència Artificial. És l’objectiu de la conferència que oferirà aquest dimarts el professor José Antonio Donaire a Lloret de Mar.
Serà el tret de sortida al curs de capacitació en noves tendències que organitza Lloret Turisme. S’adreça a les empreses del sector que, aquest dimarts, aprofundiran sobre diferents qüestions relacionades amb la Intel·ligència Artífical que, segons Donaire, està sobrevalorada.
“La IA està sobrevalorada, li atribuïm capacitats que no té, convé conèixer les seves limitacions”
José Antonio Donaire
El professor considera que substituir persones per tecnologia, en molts casos, no és una bona idea i que cal mesurar-ho amb molta prudència.
“L’error més habitual és substituir, deixar que la IA faci tasques que feien les persones”
José Antonio Donaire
A través de la conferència d’aquest dimarts, José Antonio Donaire vol aportar eines perquè els empresaris de Lloret puguin fer un bon ús de les noves tecnologies, per millorar així les seves capacitats i competitivitat. Serà de 9.30 h a 11.30 h, a la Sala polivalent de la Biblioteca.
Serà la primera jornada d’un curs que tindrà un total de 16 sessions, amb temàtiques com la sostenibilitat i el turisme regeneratiu, la restauració sostenible, l’accessibilitat i el turisme inclusiu, o el lideratge, entre altres.