24.4 C
Blanes

Jovent Republicà, el nou espai juvenil d’àmbit polític a Lloret

L’organització està integrada per una dotzena de membres, en què la majoria són dones, amb la voluntat de donar un major protagonisme a aquest col·lectiu en la presa de decisions de caire polític.

-

Lloret de Mar compta amb una nova organització política juvenil. És Jovent Republicà i s’ha presentat al públic aquest dissabte. Tot i que l’agrupació és independent, manté un vincle estret amb Esquerra Republicana de Catalunya.

La formació ha dut a terme un congrés d’àmbit nacional en què s’ha posat de manifest el paper de la dona en el conjunt de la política i la societat. L’acte ha tingut lloc a la sala polivalent de la Biblioteca i ha comptat amb la presència de la Consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, que ha aplaudit la creació d’aquest nou espai polític a la ciutat.

Pel que fa a la secció local de Jovent Republicà, aquesta està integrada per una dotzena de membres, la majoria són dones. El naixement d’aquest nou partit tindrà una influència rellevant en el programa d’ERC de cara a les pròximes eleccions municipals.

La primera aparició de Jovent Republicà Lloret ha estat en el Destaca’t, el concurs de grups musicals emergents de les comarques gironines. Un certamen en què la cantant lloretenca Tramma també hi ha participat.

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.