La cuina indonèsia, protagonista de la trobada del Banc del Temps

Cuinaran plats freds i un de calent, combinant verdures, arròs, carn, espècies i llet de coco.

La varietat de la cuina indonèsia.
Mari Carmen Lavega
La cuina indonèsia, protagonista de la trobada del Banc del Temps
00:00

La cuina indonèsia, de gran riquesa i varietat, és la protagonista de la trobada d’aquest dissabte del Banc del Temps de Lloret, en el marc del cicle ‘Cuines del món’. Una representant de l’entitat, Mari Carmen Lavega, ha explicat que cuinaran plats freds i un de calent, combinant verdures, arròs, a més de carn, espècies i llet de coco. Recorda que en acabar tastaran totes les creacions.

En aquest cicle, ja han cuinat plats russos i de la Índia, i ara arriba el torn de la cuina indonèsia. La trobada es farà aquest dissabte (11h a 13h) al bar de la Biblioteca. La intenció del programa’ Temps per cuinar’ és fer una volta al món a través de la gastronomia de diferents països. Les persones interessades es poden inscriure a través del correu electrònic bancdeltempslloret@gmail.com.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.