26.6 C
Blanes

La cursa solidària de Nadal a Lloret de Mar preveu fregar els 1.000 participants

Qui no hi pugui assistir, pot fer el donatiu per al càncer infantil a través d'Internet.

Participants infantils del 2017
Participants infantils del 2017
Joan Bernat

Últimes hores per inscriure’s a la Cursa de Nadal de Lloret, que arriba aquest diumenge, 23 de desembre. Les inscripcions es poden fer en línia, a través del web de l’Ajuntament i de l’Aplicació LloretSmart, o de manera presencial als dos Puntets, a les pistes d’atletisme i a les oficines de turisme.

El preu dels dorsals és de 6 euros fins avui mateix, i de 10 euros si es demanen demà o el mateix dia de la prova. Pel que fa a les curses infantils, les places valen 5 i 6 euros. El recorregut serà l’habitual, de cinc quilòmetres, i es pot fer corrent o caminant. Un dels principals atractius és fer esport al costat d’atletes d’elit com José Luis Blanco, Àngel Mullera o Jonathan Romeo, el guanyador de les dues darreres edicions.

Segons Joan Bernat, de moment, compten amb 500 inscrits. “Són molts, esperem superar la xifra de cada any (sobre uns 1.000 participants), consolidada i més enguany que va per la lluita contra el càncer”, argumenta. El regidor d’Esports afegeix que “és una oportunitat per fer esport i ser solidari”.

Enguany, la prova és solidària, en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu i el seu projecte #pelsvalents, que lluita contra el càncer infantil.

Cal destacar que tothom que vulgui col·laborar en la causa però que no pugui participar a la Cursa, també pot fer el seu donatiu a través del web paralosvalientes.com. Hi ha temps fins al 15 de gener.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.