Inscripcions obertes per al cicle de gestió d’allotjaments turístics que imparteix l’institut Coll i Rodès. És una formació de grau superior amb una elevada inserció laboral. Actualment hi ha més empreses que demanen personal format que no pas alumnes que ocupin aquests llocs de treball, segons una professora del centre, Raquel Arbussà.
El cicle, que es reparteix en dos cursos, permet aprendre a organitzar i controlar un allotjament turístic, tenint en compte els resultats econòmics i la satisfacció dels clients. Les sortides professionals són per exercir de director de l’àrea d’allotjament, cap de recepció o reserves, responsable de vendes, encarregr del servei de neteja o esdeveniments, entre d’altres.
La formació, que consta de 2.000 hores, es reparteix entre la part teòrica a l’institut i una part pràctica en alguna empresa. Es detecta que cada cop hi ha més demanda per atendre en francès als clients de proximitat.