Empat inèdit al concurs de Daiquiris per a estudiants

Ainhoa Bueno i David Concepción comparteixen el premi al millor còctel d’autor en una edició marcada per l’alt nivell dels participants.

Els dos guanyadors del concurs de daiquiris Miquel Boadas.
David Barba
Empat inèdit al concurs de Daiquiris per a estudiants
00:00

El concurs de Daiquiris impulsat per l’Institut Coll i Rodés i Amargura Cultura ha viscut aquest any una situació inèdita amb un empat en la categoria de còctel d’autor. Els premiats han estat Ainhoa Bueno, alumna del centre de Lloret de Mar, i David Concepción, de Sant Cugat. El certamen, celebrat el passat divendres, ha destacat pel gran nivell de les propostes presentades.

El representant d’Amargura Cultura, David Barbà, ha explicat que «va haver-hi un empat que no s’havia donat fins ara i es va decidir donar el premi als dos participants”. En la categoria de còctel sense alcohol, la guanyadora va ser Noah Castell, de Benicarló. El concurs de daiquiris ha comptat enguany amb la participació de set escoles d’hostaleria amb seu a Lloret de Mar.

Paral·lelament, l’organització ja prepara una nova competició adreçada a professionals del sector. Es tracta del Golden Daiquiri, que se celebrarà aquest divendres al Restaurant Àtics. La proposta arriba amb un nou format que combinarà competició i es complementa amb unes xerrades prèvies que vinculen el daiquiri amb el rom, cafè i cava.

Segons David Barbà, la voluntat és apostar per una experiència més distesa i participativa. “Busquem un format més de ‘tardeo’, amb competició i una after party final per compartir experiències”, ha explicat. El Golden Daiquiri comptarà amb cinc participants i també reunirà els guanyadors del concurs Concurs Miquel Boadas. L’activitat començarà aquest divendres a les quatre de la tarda.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.