La Generalitat resoldrà dubtes sobre l’autopista aquest dijous

S'ha programat una xerrada amb torn de paraula dijous, a les vuit del vespre, a la sala polivalent de la biblioteca.

Romà Codina
La Generalitat resoldrà dubtes sobre l’autopista aquest dijous

00:00



Representants de la Generalitat seran a Lloret aquest dijous per tornar a exposar el projecte de la prolongació de la C-32 fins a Lloret.

Davant de la polèmica que ha generat l’anunci que les obres començaran el proper mes de setembre, l’Ajuntament va contactar amb el departament de Territori del Govern català per demanar-los que assistís al municipi per resoldre els dubtes dels ciutadans respecte el projecte. L’alcalde, Romà Codina, ha confirmat que serà una xerrada on es permetrà als assistents fer les preguntes que vulguin.

El termini per presentar al•legacions al projecte, tal com ha explicat l’alcalde, s’obrirà aquest divendres mateix. Codina ha remarcat que la xerrada està oberta a tothom, tant als partidaris de la prolongació de l’autopista com als que hi estan en contra. La convocatòria és dijous, a les vuit del vespre, a la sala polivalent de la biblioteca.

L’Agrupació de Defensa Forestal de Lloret, reconeguda en el Dia de les Esquadres

Des del cos policial s'ha volgut donar valor a la col·laboració que reben per part de l'Agrupació de Defensa Forestal de Lloret i la Selva Marítima.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.