El Club Patí Lloret està de celebració. La patinadora lloretenca María Martínez, d’11 anys, ha quedat campiona de Catalunya en la categoria alevina. Una classificació que li permetrà disputar la Copa d’Europa, el 27 d’octubre, a Portugal.
Però aquest no ha estat l’únic resultat positiu. Hem de destacar una altra campiona de Catalunya, Ariadna Garrasino en la categoria de benjamí. Laura Castells, que va quedar novena del Torneig de Catalunya, es va classificar amb Garrasino per competir al Campionat d’Espanya. Altres esportistes com Helena Castells (aleví) i Marina Belis (benjamí) també han fet un paper molt digne. En concret, una 18a i una sisena posició, respectivament.
L’entrenador del Club Patí Lloret, Albert Trilla, es mostra exultant i admet que els bons resultats han “superat els nostres objectius“.
Les nenes del Club Patí entrenen normalment dues hores al dia. Les que han anat al Campionat de Catalunya, han passat l’estiu entrenant matí i tarda, de dilluns a divendres.