24.4 C
Blanes

La plantilla es concentra a les portes de la perfumeria Douglas de Lloret

Aquest 20 d'abril ha estat el quart dia que fan vaga i des de CCOO no descarten més protestes.

Concentració a les portes de l'establiment Douglas, aquest 20 d'abril.
Concentració a les portes de l'establiment Douglas, aquest 20 d'abril.
Antonio Ferro

La plantilla de la perfumeria Douglas de Lloret ha tornat a concentrar-se aquest dimecres a la porta de l’establiment. Protesten perquè l’empresa preveu acomiadar 1.000 persones a tot l’Estat. Tot i que no està confirmat oficialment, sembla que una de les botigues que tancaran serà la de Lloret.

Des del 18 de març, avui és el quart dia que fan vaga. En principi, havia de ser l’últim, però des de CCOO no descarten convocar noves protestes. I és que les negociacions entre comitè d’empresa i direcció no avancen, segons el sindicat.

Concentració a les portes de la botiga Douglas de Lloret, aquest 20 d'abril.
Concentració a les portes de la botiga Douglas de Lloret, aquest 20 d’abril.

El secretari general de la Federació de Serveis de CCOO a Girona, Antonio Ferro, assegura que, si cal, arribaran als tribunals. Segons el representant sindical, de moment l’empresa s’ha ofert a pujar les indemnitzacions a 31 dies per any treballat, però el sindicat ho considera insuficient.

“El mínim que demanem d’indemnització són 45 dies, ja que és un acomiadament clarament improcedent, perquè és una empresa que no té pèrdues”, afegeix.

Concentració a les portes de la botiga Douglas de Lloret, aquest 20 d'abril.
Concentració a les portes de la botiga Douglas de Lloret, aquest 20 d’abril.

Aquest és el tercer Expedient de Regulació de l’Ocupació (ERO) que ha presentat l’empresa des del 2018. Però, a més, la plantilla denuncia que s’empitjoraran les condicions laborals de 600 empleades més.

CCOO posa de relleu que la mesura va en contra de l’ocupació femenina, ja que el 86% de la plantilla la formen dones. Segons el sindicat, a Llorethi ha sis treballadores fixes tot l’any, però cada estiu s’ha de doblar la plantilla pel volum de feina que hi ha.

La botiga Douglas, que ven productes de bellesa i cosmètica, està ubicada al carrer Sant Pere de Lloret de Mar. Dins de les comarques gironines, la cadena també té un establiment a l’Espai Gironès.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.