24.4 C
Blanes

La policia local de Lloret de Mar es reforça amb un total de 111 agents

S'aniran incorporant aquest mes de juny de cara a l'estiu, en què també s'espera un reforç de Mossos d'Esquadra.

Els nous agents s'han presentat aquest dilluns.
Els nous agents s'han presentat aquest dilluns.
Adrià Lamelas

La Policia Local de Lloret de Mar assolirà aquest any el seu màxim històric en nombre d’efectius: fins a 111. La xifra és una realitat amb la incorporació de 16 agents nous, que s’han presentat aquest dilluns i que s’incorporaran de forma gradual aquest mes de juny de cara a la temporada d’estiu.

Adrià Lamelas, alcalde de Lloret, destaca que “esperem tenir una major presència policial al carrer i també el reforç de Mossos d’Esquadra”. Explica que l’increment de la plantilla, amb 111 agents, es mantindrà bona part de l’any, especialment en la temporada forta.

L’ampliació permet rejovenir la plantilla de la Policia Local, especialment amb un reforç de caporals i agents interins. Aquest creixement respon tant a la necessitat de reforçar la presència al carrer com a la voluntat de garantir una cobertura eficaç durant tot l’any.

A més, l’Ajuntament aposta per la professionalització i especialització interna, amb la creació d’unitats adaptades com són policia administrativa, de trànsit, la Unitat Canina K9 o la de caire assistencial. Recordem que la policia local de Lloret és un referent per altres cossos policials, que venen sovint a formar-se aquí.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.