L’arribada dels Reis d’Orient a Lloret de Mar serà enguany més inclusiva. Es reservarà un espai a l’inici de la rua per a persones amb diversitat funcional, que poden portar fins a 3 acompanyants. A més, durant la cavalcada, no es tiraran petards sorollosos a petició de l’associació Pas a Pas, que ajuda persones amb autisme.
Les famílies interessades han de demanar al braçalet al Puntet. A més, amb aquest braçalet, tindran prioritat en accedir a la haima dels Tres Reis, situada al costat de l’Ajuntament, després de la cavalcada del proper 5 de gener.
Un dels organitzadors de la rua, Ivan Soriano, assenyala que “hem recollit les demandes de les famílies per incloure el criteri d’accessibilitat universal a la rua dels Reis d’Orient”.
“Tot el projecte està fonamentat en escoltar els veïns i associacions”
Ivan Soriano
El proper 5 de gener els reis d’Orient arribaran per mar a Lloret de Mar. S’espera que sobre les 17:30h vagin al Mirador dels Campions. Seguidament, s’iniciarà la cavalcada per passeig Agustí Font fins avinguda Pau Casals, és a dir, en sentit sud a nord. A partir de les 19:30h, aproximadament, els reis rebran el pa i la sal a l’Ajuntament, i seguidament rebran les cartes de tots els infants a la haima que estarà situada al passeig Verdaguer.