La comunicació online en temps d’incertesa. Així es titula la sessió de webinar que ofereix avui al matí la Taula Gironina de Turisme. La ponent és Cristina Masachs, que és experta en comunicació, estratègia i màrqueting.
El president de la Taula Gironina de Turisme és el lloretenc Jordi Martí, espera que s’exposin propostes originals i atractives. I és que, segons Jordi Martí, Cristina Masachs ofereix un enfocament diferent a l’habitual per encarar la comunicació.
Per al representant de la Taula de Turisme, la sessió és interessant per a qualsevol persona que es dediqui a l’àmbit turístic i que busqui maneres proactives i originals per arribar al públic potencial.
Des que va començar el confinament, l’entitat ha organitzat diverses sessions com aquesta per parlar de diferents temes relacionats amb el turisme i amb el moment que estem vivint. Una iniciativa que de seguida va comptar amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme i del Patronat de Turisme Girona – Costa Brava i que va tenir molt bona rebuda per part del sector turístic en general.
Amb l’inici del desconfinament va fer una aturada i avui reprèn l’activitat, tot i que amb un nou horari: en lloc de les dotze del migdia, dos quarts de deu del matí. I és que la intenció és seguir oferint sessions de webinar sempre que hi hagi temes interessants sobre la taula, però caldrà anar adaptant el format, el contingut i l’horari a les noves situacions.