19.6 C
Blanes

La Trail Selva Marítima passa aquest diumenge per Tossa, Lloret i Blanes

És una cursa de muntanya que compta amb dues distàncies: una més exigent, de 22 quilòmetres, i una altra més assequible, d’11.

Un participant de la Trail Selva Marítima, en una edició anterior.
Un participant de la Trail Selva Marítima, en una edició anterior.
Judit Cavero

Aquest diumenge, es disputa una nova edició de la Trail Selva Marítima. Es tracta d’una cursa de muntanya que comptarà amb dues distàncies: una més exigent, de 22 quilometres, i una altra més assequible, d’11 quilòmetres.

És una cita en què els participants afrontaran un recorregut que passarà per Tossa, Lloret i Blanes. Mentre disputen la prova,  gaudiran d’unes vistes privilegiades arran de mar i travessant jardins icònics de la Costa Brava, tal i com ho destaca Judit Cavero, dels Fondistes de Blanes.

La distància llarga, de 22 quilòmetres, comptarà amb un desnivell de 854 metres i sortirà des de Tossa de Mar. Pel que fa a la distància curta, d’11 quilòmetres, el desnivell serà de 295 metres i el punt de sortida serà Lloret de Mar. En els dos casos, l’arribada serà el passeig de Mar de Blanes, al davant de Sa Palomera.

Els participants tindran l’opció de desplaçar-se en bus per arribar a Tossa o a Lloret, per fer la sortida, i comptaran amb diversos punts d’avituallament durant la cursa. Les sortides de les dues distàncies es faran a les 9h.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.