Aquest cap de setmana es posa el punt final a la temporada oficial de rem. Es disputarà, a Cambrils, el Campionat de Catalunya, on hi participarà el Club Rem Santa Cristina. El principal objectiu és aconseguir el títol de campions amb l’equip absolut femení.
Recordem que les noies han protagonitzat una gran temporada. La setmana passada, les lloretenques es van proclamar campiones de lliga en l’última regata disputada, precisament, a la platja de Santa Cristina, a Lloret. Abans, l’equip va aconseguir la medalla d’or al Campionat de Catalunya de Llaüt del Mediterrani.
Segons un membre de l’entitat, Quim Planells, el curs ha estat molt positiu i el volen arrodonir amb un triomf a Cambrils. Explica que “l’any passat, les noies de l’absolut femení ja van fer una bona temporada i aquesta ja portem 2 títols”. En aquest sentit diu que “esperem que pugui caure un tercer, tenim opcions i esperem que així sigui”.
Per part del club Rem Santa Cristina hi competiran cinc tripulacions: els dos absoluts, el veterà femení, el juvenil femení i el cadet mixt.
Després del Campionat de Catalunya, que es disputa entre dissabte i diumenge, des de l’entitat començaran a preparar la travessia a Menorca, en què faran una distància de 111 milles nàutiques, que equival a 207 quilòmetres. Planells comenta que “ens hem d’habituar als canvis i també continuem amb el tema de la logística, però fins a cinc dies abans no podem afirmar-ho tot, perquè la meteorologia és molt variable”.