L’Ajuntament de Lloret duu a terme avui el ple extraordinari del cartipàs

La sessió, que oferirem en directe, comença a les 18h.

Jaume Dulsat, al ple de constitució

L’Ajuntament de Lloret celebra aquesta tarda el ple de cartipàs. La sessió -de caire extraordinari- servirà per portar a votació les retribucions que han de cobrar tant l’alcalde, Jaume Dulsat, com la resta de regidors. Aquest és un dels punts més destacats. A més, entre altres qüestions, també es farà públic el repartiment d’àrees per a cada membre de l’equip de govern, així com el nomenament dels tinents d’alcalde.

Ple de Constitució de Lloret de Mar 2019

Com ja vam anunciar la setmana passada a la ràdio, les dues formacions s’han repartit les regidories de la següent manera: l’alcalde, Jaume Dulsat, assumeix l’àrea de Turisme, com en el mandat anterior. Per la seva part, Francisco Pastor és el regidor d’Educació i qui coordina el govern.

L’àrea d’Urbanisme i el Teatre són per Albert Robert, mentre que Lara Torres porta Serveis Centrals, Promoció Econòmica i Participació Ciutadana. Jordi Sais està al capdavant de la Policia, Seguretat i Serveis Jurídics, i en el cas de Cristian Fernández, li corresponen Mobilitat, Festes i Habitatge.

Anna García-Castany té Esports, Igualtat i l’Arxiu. Per Arantxa Jiménez hi ha Benestar i Gent Gran, mentre que Marina Nicolàs té al seu càrrec Joventut, Medi Ambient i la Biblioteca. D’altra banda, Xavi Flores és el regidor de Patrimoni Cultural, de la Ràdio, Recursos Humans i l’OMIC. I, per últim, Eduardo López porta Activitats, Brigada, Parc i Jardins.

Cal destacar també que hi haurà cinc tinents d’alcalde. El primer és Francisco Pastor; el segon, Albert Robert; la tercera, Lara Torres; el quart, Jordi Sais; i el cinquè, Cristian Fernández.

El ple de cartipàs és avui a les 18 hores, a la sala d’actes de l’Ajuntament. Com sempre, es podrà seguir en directe a través de la ràdio, a la 90.2 FM i també a través del Facebook Live.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.