Venir de 50 cops de vacances a Lloret perquè, aquí, se sent com a casa. Aquesta és la història de Dieter Gausmann, un turista alemany que, aquest dilluns, ha rebut un reconeixement de l’Ajuntament de Lloret per la seva fidelitat a la destinació.
Gausmann té 69 anys i resideix a la ciutat de Bochum, molt a prop de Colònia. Al principi, quan era nen, venia a estiuejar a Lloret amb la seva mare. Amb el pas del temps, encara manté la tradició però, ara, en solitari. Al llarg de cinc dècades s’ha allotjat en una quarantena d’ocasions a l’hotel Anabel. En aquest sentit, el visitant ha remarcat que en aquest establiment se sent com un membre més de la família.
“LA PRIMERA VEGADA QUE VAIG VENIR A LLORET VA SER AMB LA MEVA MARE. HE VINGUT A L’HOTEL ANABEL UNS QUARANTA COPS”
Dieter Gausmann
L’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, i la propietària de l’Hotel Annabel, Anna Maria Gallart, han volgut premiar la reiterada confiança del turista alemany. Per aquest motiu se li ja lliurat una placa commemorativa i un val regal d’una estada a l’establiment. Dulsat ha afegit que persones com en Dieter Gausmann esdevenen autèntics ambaixadors de la ciutat.
“EL SENYOR GAUSMANN CONEIX MOLT BÉ LLORET: ELS COMERÇOS, LES PERSONES I CADA RACÓ DE LLORET DE MAR”
Jaume Dulsat
El turista alemany ha confessat als micròfons de la ràdio que el que més li agrada de Lloret és el menjar, les platges però, sobretot, el clima ja que és el que menys troba a faltar del seu país. Es preveu que s’hi allotgi 4 setmanes i, així, podrà gaudir de tot allò que li dona valor.