L’Ajuntament celebrarà aquest divendres dos plens. Un d’extraordinari, a primera hora del matí, per debatre l’estat del municipi. La sessió, amb un únic punt en l’ordre del dia, que té com a finalitat que tant govern com oposició exposin com veuen l’estat en què es troba Lloret de Mar. El ple sobre l’estat del municipi va començar dos anys enrere, arran d’una petició de Cs, i és de caràcter extraordinari. Serà el primer ple d’aquest tipus per a l’actual equip de govern de PSC, Junts i ‘comuns’.
Si aquest ple comença a les 09.30h la segona sessió, que serà ordinària, s’ha previst a partir de les 11h. Aquest ple compta amb 14 punts en l’ordre del dia, en què el més destacat seran els pressupostos municipals del 2024.
A més, l’oposició presenta dues mocions. Una és d’ERC, per demanar que la nova escola prevista l’any que ve a Lloret porti el nom de Gertrudis Moret. El portaveu republicà Albert Ferrández explica que “va ser la primera directora d’una escola pública de Lloret, així fem un doble homenatge: a totes les dones que es dediquen a l’educació, que són moltes, i a les directores de les escoles, que a Lloret totes en tenen una”.
L’altra moció la presenta Sumem, que demana un protocol per regular la comunicació institucional de l’Ajuntament de Lloret. La seva portaveu, Lara Torres, assenyala que és “per tenir clares les regles del joc”.
Els dos plens tindran lloc aquest divendres, 22 de desembre. A les 09.30h, sessió extraordinària sobre l’estat del municipi. I a les 11h, ple ordinari amb els pressupostos del 2024. Les dues sessions les podreu seguir en directe a través de Nova Ràdio Lloret.