23.3 C
Blanes

L’alcalde de Lloret dona un missatge de “tranquil·litat als veïns” arran de l’apagada

A hores d'ara hi ha restablerta la llum en diferents zones de la vila i no hi ha hagut cap incident greu.

El comitè de crisi s'ha ubicat a la comissaria de la policia..
El comitè de crisi s'ha ubicat a la comissaria de la policia..
Adrià Lamelas

Davant l’apagada generalitzada que ha tingut lloc avui sobre les 12.30h i que ha afectat Lloret de Mar, Catalunya i la península ibèrica, l’alcalde Lamelas ha volgut donar un missatge de “tranquil·litat” als veïns.

Des del comitè de crisi que l’Ajuntament ha instaurat a la comissaria de la policia, amb els diferents cossos de seguretat, l’alcalde explica que “Lloret no està encara al 100% recuperat” de l’aturada de llum. “Hi ha zones que encara no tenen subministrament elèctric i demano paciència” als ciutadans, fins que es recuperi la situació cosa que es preveu que passi al llarg del dia d’avui.

Adrià Lamelas també demana “prudència” en no fer trasllats innecessaris i en tenir cura de familiars, amics i coneguts que puguin necessitar ajuda arran de l’apagada, de la qual no se’n sap encara el motiu.

Segons fonts municipals, des que hi ha hagut el tall de llum arreu, a Lloret no s’han detectat incidències greus. L’hospital municipal funciona amb normalitat, així com els centres educatius. La policia està fent un reforç en diferents cruïlles i indrets.

El ple ordinari previst aquesta tarda s’ha posposat per a més endavant.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.