L’Ajuntament vol convertir l’antiga caserna de la Policia Local, ubicada al centre de la vila,en les dependències municipals de Promoció Econòmica i Comerç. En el ple d’aquest dilluns s’ha aprovat el projecte bàsic d’adequació de l’edifici, tot i que la majoria de l’oposició no l’acaba de veure amb bons ulls.

El portaveu de Junts per Lloret, Jordi Sais, argumenta que la instal•lació d’aquestes dependències fomentaria la revitalització de la zona i, de retruc, del Mercat Municipal, on també tenen previstes altres inversions.
Francisco Pastor, líder del PSC, opina que no té cap sentit que els departaments de Promoció Econòmica i Comerç i les seves activitats estiguin repartits físicament en diferents espais i confia en què centralitzar-ho tot a l’edifici de l’antiga caserna de la policia serà molt positiu.
C’s ha decidit abstenir-se perquè no veu clar l’ús que es vol donar a l’equipament i matisa que una bona proposta seria ubicar-hi un nou institut.
ERC, en canvi, sí que hi ha donat suport, perquè considera que el departament de Promoció Econòmica ha crescut molt i cal que tingui un bon espai i amb totes les activitats i serveis centralitzats.
Lloret En Comú hi ha votat en contra. El portaveu, Miguel Gracia, creu que l’edifici s’hauria d’utilitzar per instal•lar-hi un hotel d’entitats.
Tampoc no hi ha donat Lluïsa Baltrons, de Força Lloret, que considera que ara mateix no és el moment d’invertir en dependències municipals.
El cost previst per adequar l’antiga caserna de la Policia Local és de 444.000 euros.